Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op audicien.startpagina.nl

Audicien zoekt kasttoestel (geen Concerto)

  • André

    Beste collega's,

    Voor een klant van ons ben ik op zoek naar een kasttoestel. Mevrouw heeft al ruim 50 jaar kasttoestellen gehad. Haar huidige is een ruim 10 jaar oude Widex S20. We hebben vorig jaar zonder succes de Beltone Concerto geprobeerd. Waarschijnlijk zat het probleem toen in de frequentierespons, wat o.a. ook meer feedbackklachten gaf. De Apollon ook nog even geprobeerd, maar dit was gelijk al geen succes.

    Op advies AC zijn we toch gestart met een AHO-proef. We hebben meerdere toestellen met meerdere oorstukjes geprobeerd, maar dit is het gewoon niet voor mevrouw.

    Ze zou dus het meest gebaat zijn bij een kasttoestel, maar die zijn heel lastig te vinden. Maar goed, wie weet is er toch nog een audicien die ergens een toestel op de plank heeft liggen. In dat geval: neem a.u.b. contact met mij op! Of als er iemand een andere goede ingeving mag hebben..? Zolang deze vrouw er maar mee geholpen is.

    Ik hoop op veel reacties… :)

    André Fokkema

    Hooradvies Pomper Wolvega

  • Bert de Jong

    Dag André,

    Beschikbaar een Philips S 1594 uitgerust met MT-M

    Met vriendelijke groet,

    Bert de Jong

    Voorzitter Commissie Toegankelijkheid

    Rechtstreeks T 0622 031 881

    bertdejong@ringleiding.info

    NVVS (Nederlandse Vereniging voor Slechthorenden)

    Postbus 129, 3990 DC Houten

    T (030) 261 76 16

    F (030) 261 66 89

    TT (030) 261 76 77

    www.nvvs.nl/ringleiding

    www.ringleiding.info

  • André

    Hallo Bert,

    Mijn hartelijke dank namens onze klant! Het toestel hebben we in goede orde ontvangen en doet inmiddels dienst als reserve-toestel en wordt gebruikt bij bepaalde gelegenheden. Hoewel het niet een definitieve oplossing is, geeft het in ieder geval rust en vertrouwen mocht haar huidige toestel niet meer naar behoren functioneren. Ze kan terugvallen op dit toestel.

    Mevrouw is de NVVS en in het bijzonder jou erg dankbaar dat je dit op deze manier kon oplossen.

    Vriendelijke groet,

    André Fokkema